Cart 0

Dropshiper! Jana Pendapatan RM100-RM1,000 sebulan!

Sebagai seorang yang tidak pernah berniaga, tidak ada latar belakang ahli perniagaan, tapi baru cuba berjinak-jinak untuk buat bisnes, menjadi agen dropship adalah salah satu daripada pilihan terbaik yang ada.

Pada zaman teknologi maklumat yang serba canggih ni, lagilah mudah kalau buat perniagaan secara dropship. Semuanya di hujung jarilah kiranya.

Tapi wajib lah ada smartphone atau laptop serta internet.

Anda tahu tak yang bisnes BukuSantai.Com ini juga bisnes dropship?

Tapi apa kelebihan kita buat bisnes sebagai agen dropship ni?

6 Kelebihan Menjadi Agen Dropship

1) Tiada Modal!

Untuk menjadi sebahagian daripada grup besar Dropshiper BukuSantai, anda tidak perlukan apa-apa modal. 0!!

2) Peluang Jana Pendapatan Lumayan

Apabila kita jadi agen dropship ni, semakin banyak order yang kita dapat dan uruskan, maka semakin banyak keuntungan yang bakal kita perolehi.

Jangan tak tahu, dah ramai agen dropship yang dah menjana pendapatan 4 angka tau.

3) Sangat Praktikal

Untungnya menjadi agen dropship ni apabila kita tak perlu bersusah payah pecah kepala nak fikirkan macam mana proses penyimpanan stok, pembungkusan dan penghantaran barang.

Segalanya akan diuruskan oleh pihak pengeluar atau syarikat yang terlibat “from A to Z”.

4) Fleksibel (Bekerja Dari Mana-mana)

Asal ada laptop atau smartphone dan internet, boleh dah buat bisnes dropship ni di mana-mana pun.

Tak perlu tunggu kita nak kene berada di pejabat atau mana-mana stesyen kerja khas. Sambil-sambil jaga anak pun boleh buat. Atau sambil bercuti dengan keluarga pun, masih boleh teruskan bisnes ni.

Sebab tulah, bisnes droship ni sangat sesuai dengan status sebagai seorang surirumah. Nanti dapat pula status surirumah bergaji 🙂

Hubungan antara kita dengan supplier atau pihak syarikat pun dapat berjalan macam biasa.

Biasanya kita boleh saling berhubung melalui email, telefon, whatapps, facebook dan macam-macam lagi aplikasi yang ada sekarang ni.

5) Tiada kos operasi

Sebagai agen dropship, kita tak perlu pun sediakan kos gaji pekerja, kos bil utiliti (elektrik dan air), sewa tapak atau kedai dan sebagainya lah.

Semuanya pihak syarikat atau supplier yang perlu uruskan. Wahhh, aman sejahtera hidup, kan?

Yang perlu hanya bil internet. Tu pun kalau kat kawasan yang takde wifi.

6) Tiada Risiko

Disebabkan menjadi agen dropship ni kita tak perlu simpan stok atau bayar pelbagai jenis kos, khasnya kos operasi, maka risiko kerugian hampir tiada atau takde risiko langsung.

Kita hanya buat duit untung bila ada pembeli.

Cuma rugilah kalau tak usaha bersungguh-sungguh kan?

Nak lagi untung, jadilah agen dropship dengan Shaklee. Selain menjadi dropshipper, banyak lagi peluang yang diberikan untuk kita berkembang dan meraih pendaptan tanpa had (infiniti).

Cara Join Ahli Untuk Buat Bisnes Dropship

Untuk join ahli Dropship, anda hanya perlu hubungi 

Whatsapp: 010-8678472 dan berikan nama, kad pengenalan, lokasi dan status pekerjaan sekarang.